sâmbătă, 21 mai 2011

Glume

Eu si cu Tamiki am facut cateva glume impreuna. In timp ce faceam si acea poveste Anime.

-Shizune, vreau rochia din vitrina. Cea rosie.
-Imediat, Tsunade-sama.
-E balul bobocilor, Shizune, cu ce te imbraci?
-Balul bobocilor... pentru ce mergi acolo, Tsunade-sama?
-Shizune... doar nu sunt maritata... poate am o sansa.
-Tsunade-sama... parca nu ai fi tu...
-Si tu la fel... Ala e cumva un rid?
-Ce?! Unde?! Acum chiar ca nu mai am nicio sansa la maritat...
-Uite cine nu mai e ea...
-Ehhh... vezi tu...
-Da, vad! Uite un absolvent!
-Unde?Tsunade-sama aveti vreo crema...nu stiu...Anti-riduri?
-Shizune... in momente ca astea te-as lasa balta pentru orice....
-Pai cum,Tsunade-sama...nu va pare si de mine rau?Ca maine,poimaine o sa-mi atarne pielea.
-HAHAHAHA!!! Intotdeauna mi-au placut glumele tale nesarate, Shizune...
-Cum adica nesarate,Tsunade-sama?Mie mi se par foarte amuzante glumele mele!
-Mda... amuzanta ca intotdeauna! Asa-mi pace la tine .
-Eu ma mir cum de nu v-ati inecat cu sake-ul la cat de amuzanta am fost,Tsunade-sama!
-Shizune... vrei sa faci o tura de sat? Cu Choji in spate?!
-Nu Tsunade-sama...imi cer scuze!
-Asa sa faci!

Cam atat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu