marți, 24 mai 2011

NaruSaku- O seara de vara ! [prima parte]

Intr'o seara senina, Sakura s'a gandit sa faca o scurta plimbare. Sakura in gand: Ce se intampla cu mine oare?.. Ma tot gandesc la Naruto in ultimul timp..s'a schimbat foarte mult cat timp a fost plecat.
Dar tocmai l-a zarit pe Naruto, care se indrepta spre ea, strabatand vantul serii. Ochii lui albastrii semanau cu strafundurile misterioase ale unui ocean, iar parul lui blond se flutura din cauza vantului.
"Hei, buna ! Ce mai faci, Sakura ?" zise Naruto si... parca Sakura se inrosise la auzul vocii lui.
"B..bine, Naruto. Tu ce faci?" spuse ea incepand sa zambeasca.
"Eu ? Am iesit la o plimbare de seara. Imi place sa privesc astrul noptii." spuse Naruto, intorcandu-si privirea spre cer.
"A !" exclama Naruto. "Ai spus ca vrei sa-mi faci o marturisire. Ai uitat ? Am tot asteptat..."
"Pai...stii, Naruto. In acesti ani in care ai fost plecat sa te antrenezi, te'ai schimbat foarte mult. Si.. incepi sa fii mai matur,iar eu incep sa..incep sa simt ceva pt. tine, Naruto." spuse ea rosindu'se in obraji.
"Wow, Sakura... M-ai luat prin surprindere. Nu stiu ce sa zic. Visul meu de-o viata se transforma in realitate intr-o singura seara de vara. Si eu te iubesc !" zise el, incercand sa nu para rusinos.
Atunci Sakura ii zambi dulce, il lua in brate si il intreba: "La asta te asteptai, Naruto?"..ii spuse ea cu o voce cald.
Parca radia de fericire. In ochii lui albastrii i se citeau iubirea si fericirea. Trecutul lui trist... nimic nu mai conta !
Lasand la o parte rusinea... totul... a cuprins-o cu ambele maini, in timp ce buzele lui moi si calde le-au atins p-ale ei.
 
                                                                             Va urma!!
 

2 comentarii: